středa 6. dubna 2016

Recenze: Archerův hlas



Archerův hlas
Série: Znamení lásky

  •          Originální název: Archer´s Voice
  •          Autor: Mia Sheridan
  •          Překlad: Zuzana Ľalíková
  •          Nakladatelství: Baronet
  •          Rok vydání: 2015
  •          Počet stran: 384
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Když Bree Prescottová dorazí do ospalého městečka Pelion ve státě Maine, doufá, že zde konečně nalezne mír, po kterém tolik touží. Zde se setká s Archerem Halem, mužem, který skrývá temná tajemství. Mužem, kterého ostatní nevidí. Archerův hlas je příběh o ženě mučené vzpomínkami na jednu strašnou noc, a muži, jehož láska je klíčem k její svobodě. Je to příběh o mlčenlivém muži, který žije s trýznivou ránou, jež je důsledkem dávné děsivé události, a ženě, která mu pomáhá najít jeho hlas. Je to příběh o utrpení, o osudu a především o mocné síle lásky.

cat, girl, and window imageObálka: Skvělé, pohled na takovou obálku mě nikdy neomrzí.

Proč jsem si knihu vybrala: Obálka mě zaujala, takže jsem anotaci přečetla jen zběžně a už se těšila na čtení.

„Všichni se otočili směrem, kde jsem, odhalený a ponížený.“ (strana 84)

Děj: Bree prožila těžké období a jako ideální terapie se zdá odjezd do malého městečka Pelion. Setkává se s místním podivínem Archerem, který už dlouhá léta nemluví a s nikým se nestýká. Bree cítí, že Archer si stejně jako ona prošel těžkým obdobím a chce mu pomáhat. Otázkou je, jestli se oba dokáží vyrovnat se svými démony, aby mohli být spolu šťastní.

„Ještě nikdy nebylo nic tak správné.“ (strana 157)

boy, sexy, and Hot imageHodnocení: Do čtení jsem se vrhla tak rychle, že jsem neměla skoro žádnou představu, jak bude děj vypadat. O to víc jsem byla v šoku, když mi došlo, že Archer nemluví.

Možná to všem došlo už v názvu, ale já jsem to pochopila až po několika stránkách v knize (postřeh mi nechybí). Taky jsem si tak nějak myslela, že Archerův hlas se vrátí. Mia Sheridan si vede knížku po svém a to co bych si přála já, ji nechává úplně chladnou. 

„Konečně jsem ale pochopila, jak hluboko sahá jeho bolest, jeho trauma jeho břemeno, které s sebou vláčel po všechny ty roky.“ (strana 324)

baby, etsy, and facebook imageArcher mě překvapivě moc nebaví. Já tyhle nemluvné typy nemusím a tady to nemluvné je myšleno opravdu doslova. V knize znaková řeč nevadí, jen je zvýrazněna kurzívou. Ostatní postavy jsem si celkem oblíbila, baví mě především Travis, který děj táhne dopředu. Autorka se snaží ukázat přívětivost i nevraživost na malém městě a působí to autenticky. 

Nápad je zajímavý, z mé strany to není úplně extrémní nadšení, ale spokojenost určitě ano. Celkově je Archerův hlas velmi pěkné čtení, které stojí za to.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 100 %
·         Děj: 70 %
·         Love story: 70 %
silence, words, and quote image 
Celkový dojem: 80 %
 
  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji internetovému knihkupectví Knihcentrum.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat