sobota 12. září 2015

Recenze: Kronika Cartera Kanea - Rozhodující bitva



Rozhodujicí bitva
Série: Kronika Cartera Kanea

  •          Originál: The Serpents´s Shadow
  •          Autor: Rick Riordan
  •          Překlad: Dana Chodilová
  •          Nakladatelství: Frgment
  •          Rok vydání: 2013
  •          Počet stran: 311
  •          Vazba: Pevná

Anotace: Poslední rok byl pro Cartera a Sadie pořádně rušný. Proniknout do tajemství egyptské magie totiž není žádná hračka. Nejtěžší překážky je ale teprve čekají…Zlé síly získávají převahu, had chaosu Apop unikl ze svého vězení a část rebelských mágů povstává proti Domu života. Sourozenci Carter a Sadie mají sehrát důležitou úlohu při záchraně světa. Zbývá jim však málo času, egyptští bohové jsou nevyzpytatelní a na každém kroku může číhat nebezpečí.
Troye Sivan, Sage, & Steele Mellet 
Recenze na první díl je ZDE
Recenze na druhý díl je ZDE 

Obálka: Barevně opět laděná do červena jako první díl. Rozhodující bitva se mi ovšem líbí víc!

Proč jsem si knihu vybrala: Poslední dobou jsem dočítala samé nepovedené série a zjistila jsem, že si akutně potřebuju spravit chuť nějakou lepší knížkou. Opravdu jsem si moc přála, aby se závěr série kroniky Cartera Kanea povedl.

„Lezli jsme dolů z pyramidy a hodlali se zapojit do boje.“ (strana 274)

Saudi arabia🇸🇦💚💚Hodnocení: Jasně, záchrana světa je celkem ohraným tématem, ale zase vždy upoutá čtenářovu pozornost. Rick Riordan si na poslední díl schoval opravdu zajímavý příběh. Líbilo se mi jak se Carter se Sadií neustále pošťuchovali. 

Je vidět, že se mají opravdu rádi. Pro mladší čtenáře musí být přínosné vidět, že i když se se sourozencem hádají, mohou mít spolu skvělý vztah. Potěšily mě i jednotlivé názvy kapitol, pobaví a přesto příliš nespoilerují. 

„Já vím, že ho nenávidíš.“ (strana 117)
My new pendant <3 
Rick Riordan nese celý příběh ve skrytě naučném a poznávacím dobrodružství, takže si myslím, že pro rodiče není nic lepšího než dětem kupovat jeho knihy. Já už se sice cítím na takové čtení trochu starší, ale to nemění nic na tom, že jsem si knížku užila. 

„Začínalo mě něco napadat – maličký záblesk možnosti.“ (strana 83)

Protože jsem zatím nečetla sérii Percyho Jacksona, můžu vám s klidným srdcem doporučit Kroniku Cartera Kanea jako nejlepší knížky od Ricka Riordana.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 75 %
*·         Děj: 75 %
·         Love story: 65 %

Celkový dojem: 72 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat