pátek 20. března 2015

Recenze: Kuchařka pro tebe



Báječné recepty krok za krokem

  •          Autor: Helena Rytířová
  •          Fotografie: Helena Rytířová
  •          Nakladatelství: Fragment
  •          Rok vydání: 2012, druhé vydání
  •          Počet stran: 320
  •          Vazba: Vázaná

Anotace: Nechte se inspirovat a připravte pro své blízké skvělé pochoutky! Kuchařka pro tebe je pro všechny, kteří rádi vaří, ochutnávají a překvapují. Podrobný postup a praktické rady pomohou s přípravou chutných jídel pro každou příležitost. Vaření ještě nikdy nebylo snazší!

Recenze: Nože v kuchyni

CrepeObálka: Klasická kuchařková obálka, přesto výrazná a dobře zapamatovatelná.
 
Proč jsem si knihu vybrala: V poslední době celkem ráda vařím, takže se poohlížím po kvalitních kuchařkách, které obsahují zajímavé recepty. Kuchařka pro tebe mě zaujala především tím, že první vydání bylo úspěšné a rychle vyprodané.

„Synku, nikdy neříkej své ženě, že máma to vařila líp.“

yummyHodnocení: Jako první věc mě překvapilo, jak je kuchařka těžká. Na přemísťování při vaření rozhodně dobrá posilovna. Kuchařka pro tebe je plná krásných fotografií jídel. Líbí se mi, že fotky jsou provedené v domácím stylu.
Žádné přestylované fotografie, jídlo vypadá, tak jak se v domácím prostředí uvaří. Jsou zařazeny opravdu zajímavé recepty, nechybí klasická jídla, ale i spousta receptů na pokrmy, která jsem ještě nezkusila. Nejvíc mě zaujala višňová polévka podávaná za studena.

"Psala jsem pro vás tuto kuchařku s velkou láskou a pečlivostí." 

Helena Rytířová má zajímavě vymyšlený systém přidávání jídel, chvíli mi trvalo, než jsem se v něm zorientovala. Jídla jsou předkládána podle měsíců, každý z nich je uveden celostránkovou fotkou a soupisem jídel, kterých se v této části dočkáme. Samozřejmě na konci nechybí přehledný rejstřík, kde jednoduše najdeme všechny jídla. Recepty jsou sestavené na míru čtyřčlenné rodině.

Kuchařku pro tebe doporučuji, pokud doma zatím nemáte moc knížek o vaření. Pro ty, co jsou zběhlými gurmány může být parádním připomenutím známých receptů. Jedno je jisté, po prolistování dostanete minimálně na jedno z jídel pořádnou chuť.

Celkový dojem: 85 %

    weheart-f00d | via Tumblr
  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

Žádné komentáře:

Okomentovat