neděle 8. února 2015

Recenze: Hříšné tajnosti - Ovládnutá



Série: Hříšné tajnosti

  •          Originální název: The Accidenatl Bride
  •          Autor: Portia Da Costa
  •          Překlad: Petruše Klůfová
  •          Nakladatelství: Fragment
  •          Rok vydání: 2014
  •          Počet stran: 296
  •          Vazba: Brožovaná

Anotace: Lizzie a John si naplno užívají vášnivého, nespoutaného a pikantními praktikami kořeněného sexu. Život nemůže být krásnější a Johnův milionový majetek je jen sladkou třešničkou na dortu. Když se však na scéně objeví Johnova bývalá láska, do jejich bezstarostného vztahu se začne vkrádat nejistota. Skutečně John Lizzie miluje nebo si s ní jen plní své erotické představy a touhy? I když John požádá Lizzie o ruku, není jisté, komu ve skutečnosti patří jeho srdce. Lizzie prožívá peklo. Do Johna se zamilovala zcela nečekaně. Co když o svou lásku i zcela nečekaně přijde?

 Recenze na předchozí díly:
 
loveObálka: Ladí s obálkami k předchozím dílům a zaujala mě asi ze všech nejvíc. Jen kdyby tolik neprozrazovala děj...

Proč jsem si knihu vybrala: Když už jsem přečetla první dva díly, tak jsem automaticky počítala i s tím třetím. Na rozdíl od jiných knih, které jsou psány v tomhle stylu se mi Hříšné tajnosti docela líbí.

„Ano, moje dávná školní láska.“ (strana 87)

👔Děj: Krásný vztah Johna a Lizzie kazí bývalá Johnova přítelkyně. Lizzie se začne cítit nejistě a bojí se, aby se něco nepokazilo. John si je vědom obav, které Lizzie trápí. On si je vztahem velmi jistý, a proto ji požádá o ruku. Lizzie se však stále strachuje. Takhle vášnivý a dynamický vztah ještě nezažila a nechce o něj v žádném případě přijít.

"Celý den jsi mě přiváděla k šílenství, nakrucovala ses jako královna, a teď k šílenství doženu já tebe." (strana 196)


Hodnocení: U třetího dílu mě už nepřekvapuje slabost děje. Co mě ovšem překvapuje, že se autorka snaží děj prohlubovat na úkor erotických scén. To by samo o sobě nebyl žádný problém, kdyby děj za něco stál. Celý příběh se víceméně točí na pocitovém strádání Lizzie, která se každou chvíli bojí, že ji John opustí, i když ji přesvědčuje o opaku.

(35) Tumblr"Chci s tebou být co nejvíc." (strana 149)

Děj je přidán spíš u vedlejších postav, které mě bohužel moc nezajímají. Portia Da Costa se snaží knížku oživit homosexuálním párem, na který se v průběhu knihy dost soustředí. Opět musím říct, že knížka se čte velmi rychle. Možná je to i slabostí děje, na který není potřeba přílišného soustředění. 

Ovládnutá se mi ze všech třech dílů líbila zatím nejmíň, přesto si myslím, že v tomhle žánru literatury patří Hříšné tajnosti k tomu lepšímu čtení.

Procenta - aneb jak se mi líbí:

·         CZ obálka: 85 %
·         Děj: 45 %
·         Love story: 65 %

I said yes!Celkový dojem: 65 %

  • Za věnování recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment.
  • Knížku si můžete objednat ZDE.

Zdroje:

1 komentář: